نوشته شده توسط : موسوی و رفقا

نمایشگاه مطبوعات وتاک وتاک نشان

شنیده شده : یکی از سایت های سبز ، از هواداران فرقه انتقاد نموده است که چرا هیچ نمودی در نمایشگاه مطبوعات امسال نداشته اند این سایت در ادامه اضافه نموده ، با وجودیکه رهبران ما (سران فرقه) در شرایط امنیتی قرار دارند و نمی توانند جلوداری خودرا ادامه دهند ، چرا ما به وظیفه خود عمل نمی کنیم و زنده بودن خودرا اثبات نمی کنیم . این سایت می افزاید اگر به این منوال باشد ، نه اثراز تاک می ماند و نه تاک نشان.
 
ملاحظه : در نمایشگاه مطبوعات سال گذشته سران فرقه (موسوی ، خاتمی وکروبی) با تبلیغات وسیعی اراذل واوباش را دعوت نموده بودند تا به اصطلاح جولانی داده باشند و همچنان فضاهای مناسبتی را در اختیار بگیرند ، که با حضور چند ده نفر ازطرفدارانشان و خشم گره شده در مشتهای حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ، کروبی ترجیح داد از ماشین پیاده نشود ودودیگر هم از خانه هایشان تکان نخوردند ، لذا آنچه این سایت در انتقاد مطرح می کند در حقیقت آرزوهای برباد رفته ایست که نه باشرایط امنیتی سران فرقه ، که با تمام شدن وفروریختم فرقه رقم خورده است ، واگر همچنان صداهای نا کوکی ساز می شود ، بواسطه سعه صدر نظام واز باب آزادیهایی است که نظام به مخالفینش می دهد تا عقده گشایی نمایند.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موسوی و رفقا

افزايش حضور اسرائيل در اينترنت

به نوشته روزنامه صهيونيستي جروزلم‌پست،رژيم صهيونستي با توجه به كاهش محبوبيتش در دانشگاه‌هاي آمريكا و اروپا، و تقويت ديپلماسي عمومي خود در سطح جهان تصميم به افزايش حضور خود در فضاي اينترنت گرفته است.

"جيل شفلر " (Gil Shefler) در مقاله‌اي كه در پايگاه اينترنتي روزنامه صهيونيستي "جروزلم‌پست " (http://www.jpost.com) منتشر شد، به نقل از يكي از مقامات وزارت جنگ رژيم صهيونيستي، از برنامه‌هاي اين رژيم براي افزايش حضورش در اينترنت خبر داد. وي در اين مقاله مي‌نويسد: سرتيپ "مايكل هرزوگ" (Michael Herzog) به سوالات مربوط به مشروعيت‌زدايي رژيم صهيونيستي و نحوه مقابله با آن پاسخ مي‌دهد.

امسال، "موسسه سياست‌گذاري يهوديان" (Jewish People Policy Institute) پنج موضوع اصلي را كه بر جهان يهود تاثير مي‌گذارد، براي مناظره در گروه‌هاي كاري در همايش سالانه خود شناسايي كرده است. اين موضوعات عبارتند از: گفتگوهاي صلح، مشروعيت‌زدايي رژيم صهيونيستي، مسائل موبوط به پراكندگي اين رژيم، آينده يهوديان اروپا و لايحه تغيير مذهب.

يكي از موضوعات پيچيده، كه شايد مبرم‌ترين آن‌ها نيز باشد كه مباحثات زيادي را طي سال‌هاي گذشته برانگيخته است، فرسايش به رسميت شناختن حق اين رژيم براي بقا توسط جامعه بين‌الملل است. مكان‌هايي كه پيشتر جان‌پناه حمايت از اين رژيم بودند، مانند دانشگاه‌هاي آمريكا، ديگر براي حاميان اين رژيم يهود مكاني دوستانه به شمار نمي‌آيند.

سرتيب مايكل هرزوگ، مقام سابق وزارت دفاع رژيم صهيونيستي، كه رياست هيئت مبارزه با مشروعيت‌زدايي اسرائيل در موسسه سياست‌گذاري يهوديان را به عهده داشت، به سوالاتي در رابطه با اين روند رو به افزايش و راه‌هاي مقابله با آن پاسخ مي‌دهد.

- چرا اين موضوع در دستور كار همايش امسال قرار گرفت؟
هرزوگ: موسسه يهود بر اين باور است كه اين مسئله در حال حاضر يكي از مسايل مهم در جهان يهود به شمار مي‌آيد. ما امروز در اينجا جمع شده‌ايم و سوالات بسيازي را مطرح مي‌كنيم. آن‌ها را عيب‌شناسي مي‌كنيم؛ ولي بايد براي آن‌ها راه‌حل هم ارائه دهيم. در كتابچه‌اي كه در اين همايش به شركت‌كنندگان داده شد، ده صفحه به بررسي و تحليل مسئله مشروعيت‌زدايي اسرائيل اختصاص دارد؛ ولي تنها يك صفحه و نيم به ارائه دستورالعمل‌ها و ابزار سياست‌گذاري مي‌پردازد.

- شما براي مبارزه با اين پديده چه اقداماتي پيشنهاد مي‌كنيد؟
هرزوگ: يكي از پيشنهادهايي كه امروز ارائه شد، تشكيل گروه‌هاي ويژه براي مقابله با مسائل خاص است. انتقاد به وجود اسرائيل از جهت‌هاي كاملاً مختلفي نشات مي‌گيرد. اين امر، جبهه‌اي گسترده است. ما هم‌چنين براين باوريم كه بايد به جاي اخذ موضع دفاعي، موضعي تهاجمي اتخاذ كنيم.

- مي‌توانيد نمونه‌اي از طرح عملياتي مدنظر خود ارائه دهيد؟
هرزوگ: به عقيده من، ما بايد فعاليت‌هاي خود را در محيط‌هاي دانشگاهي در اروپا و آمريكا افزايش دهيم. ما بايد با جلب سرمايه‌گذاري، از تشكيل سازمان‌هاي دانشجويي حمايت كنيم. در حال حاضر، "هيلل " (Hillel) در اين جبهه دست‌تنهاست. ما بايد اين جبهه را تقويت كنيم.

فضاي ديگري كه در اين زمينه جاي كار دارد، اينترنت است. بعضي از اعضاي هيئت بر اين باورند كه ما نسبت به اينترنت بي‌توجه هستيم. اگر كسي شايعه‌اي نادرست در اينترنت پخش كند، اين شايعه بارها و بارها پخش مي‌شود. هنگامي كه شما اين شايعه را تكذيب مي‌كنيد، لطمه‌اي كه نبايد بر شما وارد شود به شما وارد شده است. ما بايد حضور خود را در اينترنت افزايش دهيم.

- آيا فكر مي‌كنيد مشكل اسرائيل در شيوه كاري آن است و نه در اصل كار آن؟ به بيان ديگر، آيا مي‌توان بدون تغيير سياست‌ها، وجهه اسرائيل را تغيير داد؟
هرزوگ: ما درباره ديپلماسي عمومي اسرائيل طي مناظره بسيار صحبت كرديم و به اين نتيجه رسيديم كه كافي نيست و ما بايد سياست‌هاي خود را نيز تغيير دهيم. اگر كسي بر اين باور است كه تنها كاري كه ما بايد بكنيم، بهتر فهماندن اهداف و نيات‌مان است، آن شخص اشتباه مي‌كند.

 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موسوی و رفقا

سردارجزایری:برخی‌سفارت‌ها جاسوس‌خانه

معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: تعدادي از سفارتخانه‌ها تلاش مي‌كنند نقش قبلي سفارت آمريكا در تهران يا بهتر بگوييم جاسوسخانه آمريكا را بازي كنند.

 سردار سيدمسعود جزايري در خصوص رويداد بزرگ تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران در سال 58، اظهار داشت: با افشاي سند بدست آمده از محل به اصطلاح سفارت آمريكا در ايران مشخص شد كه اين مكان پايگاه اصلي جاسوسي منطقه خاورميانه و حتي كشورهاي پيراموني مثل اتحاد جماهير شوروي سابق بوده و آمريكايي‌ها از اين طريق تحركات ساير كشورها را رصد مي‌كردند و لذا با فروپاشي اين مركز صدمه جدي به اقدامات جاسوسي آمريكا در منطقه وارد آمد و به اين لحاظ مجموعه كشورهاي منطقه و روسيه مديون جمهوري اسلامي ايران هستند.

جزايري افزود: در پي واقعه 13 آبان 58 و وارد شدن اين ضربه جدي به پيكره ديپلماسي دروغين ايالات متحده آمريكا، همچنين تعدادي از وابستگان و رابطين ايراني مرتبط با سفارتخانه آمريكا در تهران شناسايي شدند كه البته انتظار آن بود كه با آنها برخوردهاي بسيار جدي صورت مي‌گرفت تا بدين وسيله روحيه خودفروشي و نوكرصفتي كه متأسفانه در ميان عده‌اي هرچند قليل وجود دارد، فرونشيند.

وي ادامه داد: امروز هم ما شاهد برخي رفت و آمدها و تحركات تعدادي از سفارتخانه‌هاي خارجي در تهران هستيم و مردم انتظار دارند دستگاه‌هاي ذيربط مراقبت بيشتري نسبت به اين تحركات ضدانقلابي و ضدنظام داشته باشند. به خصوص تعدادي از سفارتخانه‌ها تلاش مي‌كنند نقش قبلي سفارت آمريكا در تهران يا بهتر بگوييم جاسوسخانه آمريكا را بازي كنند بنابراين نهادهاي مربوطه بايد نگراني مردم را با برخوردهاي مناسب با عوامل وابسته، برطرف كنند.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: روز 13 آبان بايد به يك روز جهاني "مرگ بر آمريكا " مبدل شود و در حال حاضر نيز اين پتانسيل در بسياري از كشورها وجود دارد و چنانچه متوليان امر، برنامه ريزي لازم را به عمل آورند به طور قطع اين روز يك روز بين المللي استكبار ستيزي و روز «ضدجاسوسي» و روز «ضد دخالت بيگانه» مبدل خواهد شد.

رئيس ستاد تبليغات دفاعي كشور افزود: رسانه‌ها و NGOها نقش مهمي در بين المللي كردن اين روز دارند و بايد 13 آبان امسال را مبدأ اين حركت جهاني قرار دهند و بار ديگر فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر رژيم هاي سلطه در اقصي نقاط جهان شنيده شود.

وي در پايان از سازمان فرهنگ و ارتباطات وزارت خارجه، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ساير دستگاه‌هاي فرهنگي، تبليغي و سياسي مرتبط با خارج و به خصوص رسانه‌هاي مكتوب و خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي اينترنتي خواست پيام 13 آبان 58 كه همانا مبارزه با دخالت بيگانه است را به گوش جهانيان برسانند.

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موسوی و رفقا

برگزاری جلسه با هدف انجام اقدامات ضد امنیتی در داخل کشور

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی به تازگي 3 نفر از عوامل سرويس اطلاعاتي کشور آمريکا (سيا) با حضور در مقر گروهک هاي کردي ضد انقلاب دمکرات و کومله جلسه اي را با سرکردگان و مسئولين گروهک هاي ياد شده نموده اند.
 
این دیدارها با هدف انجام اقدامات خرابکارانه در کشور ج.ا.ا برگزار شده و همچنین عوامل سرويس اطلاعاتي آمريکا در همين رابطه نيز جلسه اي را با سرکردگان گروهک تروريستي پژاک برگزار کرده اند.
 
گفته می شود در جلسات برگزار شده عوامل سيا ، پشتيباني و حمايت مالي کشور متبوع خود را از گروهک هاي ضد انقلاب اعلام نموده اند و در عوض از گروهک های تروریسیتی درخواست کرده اند این گروهک ضمن انجام عملیات خرابکاری در کشور از فتنه سبز و رهبران آن نیز حمایت نمایند.
 


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موسوی و رفقا

ربوده شدن مسئول شبکه ماهواره اي امام حسين (ع) توسط افرادي ناشناس

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی در تاريخ 18 مهر ماه تعدادی ناشناس مسئول شبکه ماهواره اي امام حسين (ع) آقاي مصطفي محمدي را در جاده تهران –قم ربودند.
 
آدم ربايان نامبرده را به بيابان ها پشت مرقد مطهر حضرت امام (ره) انتقال داده و سپس با چند ضربه چاقو وي را مجروح نموده و کليه پول ها و نقدينگي موجود وي را که جهت فعاليت هاي شبکه مذکور جمع آوري کرده بوده را به همراه لب تاپ شخصي با کليه مدارک وي به سرقت برده اند.
 
گفته می شود با توجه به اينکه فعاليت اين شبکه عليه وهابيت بوده ، احتمالاً اين اقدام از سوي اين گروه ويا افرادي منتسب به اين جريان صورت گرفته باشد.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد